image

SELAMAT DATANG KE SISTEM MAKLUMBALAS PELANGGAN MiCoST.

Sistem ini dibangunkan untuk menguruskan maklumbalas seperti aduan, pertanyaan serta cadangan dalam talian daripada pelajar dan orang awam sebagai usaha meningkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan MiCoST.

1. Sila pastikan maklumat lengkap diisi bagi tujuan tindakan kenalpasti dan siasatan segera dapat dilaksanakan.
2. Pengurusan MiCoST berhak untuk tidak melayan mana-mana Aduan yang tidak jelas /sahih.
3. Pengurusan MiCoST berusaha bagi memastikan semua Aduan pelanggan akan diberi maklumbalas dalam tempoh 14 hari bekerja.
4. Bagi pelanggan yang telah mengemukakan Aduan / Cadangan dan ingin membuat semakan maklumbalas boleh menekan butang "CHECK TICKET STATUS" dengan memasukkan No. Tiket anda.
5. Maklumat anda adalah rahsia.
6. Sekiranya anda tidak menerima sebarang maklumbalas daripada MiCoST, sila hubungi Bahagian Korporat dan Kualiti di talian 06-2883126 atau kemukakan aduan anda ke :

Bahagian Pemasaran dan Komunikasi Korporat,
Melaka International College of Science and Technology (MiCoST)
Pejabat Pengurusan MiCoST,
Lot 925, Blok C Wisma Yayasan Melaka,
Jalan Hang Tuah, 75300, Melaka.
Email : admin@micost.edu.my


Terima kasih kerana menggunakan Sistem Maklumbalas Pelanggan MiCoST.

-admin-